Är folk helt puckade eller?

imorse när teven råkade komma på så var det nån musikkanal där det spelades, vad som måste vara århundradets mest idiotiska låt.
"Alla som inte dansar är våldtäktsmän" heter den.
Dessutom kallas den för en "slagdänga".
Kyss mig.
kolla här och pinas

Dessutom är "artisterna" anonyma.
Precis.
Varför det? Kan man ju undra.

Alla som inte dansar fuskar med skatten.
Alla som inte dansar tycker om att äta kall pölsa.
Alla som inte dansar har nageltrång.

Alla som inte dansar tycker att den här låten /texten är värdelööööös.

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Karin

Tack för en himla trevlig kväll!

2007-12-22 @ 19:06:35

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0