Förstörd jul?

Jamen, har folk verkligen inget annat för sig än att gnälla.
Visst, jag hade oxå varit irriterad om jag skulle gå och se Liza Minelli och pröjsat tusen spänn, och sen så ramlar hon av scenen och det inte blir mycket mer.
Men att sen ha mage att gå ut i tidningen och säga att "Vår JUL är förstörd" (varför - konserten hölls väl inte på julafton??) och att hon funderar på att koppla in sin advokat.
Men HALLÅ

Koppla in advokat.
Jaha.

varför?
De som funderar på att stämma har uppenbarligen inte varit på konsert under åttitalet när man tex gick på Front 242 och sångaren var för full att sjunga ett ord, men man var lika jädra lycklig ändå, för man fick se dem live.
Nästa gång skall jag stämma nån om jag går på konsert och inte ser lika bra som jag velat.
det kanske står nån lång typ ivägen. Honom kan jag stämma. det är hans fel.

Snälla nån. vad är det med folk???
Skall de behöva förstöra Liza´s jul också genom att bussa en advokat på henne? Låt henne nyktra till i lugn och ro.

Bussa Fru Justitia på henne bara.


löjligt.


Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Gunillla

Jag skrev också ett inlägg om detta...

2007-12-18 @ 13:45:10
URL: http://blogg.passagen.se/pgrrr

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0