Hipp Hipp Hurra till mig

Reflexion fyller 1 år!Här får jag en tårta.
(Jag kommer att få en i verkliga livet snart.... *fniss*)

Jupp det är sant. Jag degenererar.
Jag har uppnått den aktiningsvärda ålderna av......(trumvirvel).............22!
Skojjar bara. 36 skall det vara. Jag skrev fel.

Tyckte allt i morse fraför badrumsspegeln att huden i ansiktet på något sätt lossnat från sitt muskelfäste och på ett mystiskt sätt liksom halkat ner.
Hm.

Desssutom så veckar den sig p ett oroväckande sätt.
Jag skulle på att jag har skrattrynkor för att jag skrattar så mycket.
HAHAHAHAHA

Kunde inte ens övertyga mig.

Fick frulle på sängen, och ett liiiitet paket (och är man tjej så vill man ha småååå paket *fniss*)
och i det var ett superfint halsband från Miss Dee.
 Som detta fast med mindre ringar!

Najs va??
Johodå.
Nu skall jag göra kaffe. Snart kommer Anette ochJohan på besök.

Ja må jag leeeeeevaaaaaa

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Johanna

Grattis tant Lotta ;-) Hoppas din dag var bra! Tårtor fick du ju iaf nog av hehe...Kram på dig!!!

2007-12-26 @ 11:04:41

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0