Inbrott i grannhuset

Fy bubblan
inatt var det tjyvar i grannvillan. Inte kul.

jag är upperligt glad att vi har larm.
Malin å Mattias var här en sväng igår kväll och tog en cider och spelade spel.
Det var najs.

Somande vid tolv, halv ett vaknade Ville med hög feber och han låg brevid mig i en timme och gnydde så där irriterande så att man inte kunde sova. Gick upp och gav honom Alvedon, fick sitta uppe en stund för att han skulle komma till ro Kollade på fyranFakta och brottsplatsutredare.
Intressant, och kl 03 somnade lillgrabben
Och vaknade vid fyra.
Och jag vaknade vid fem med pangmigrän.
Upp å tog piller, sov oroligt, upp kl 07 med illamående och migrän. Den lade sig sen som tur var.

Sedan håller vi på som man gör inför julafton.
Grillar skinkan i ugnen, äter upp fudgen, tar sig en kopp kaffe och tänker på alla paket som jag måste slå in ikväll.

Urk.
Men det blir nog bra.
Dessutom AVSKYR jag var nätuppkoppling idag. den kopplar ner hela tiden så jag är ju glad om detta inläggen kommer fram.

Återkommer. dax för pannkakor till barnen.

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Linda

Hm inte skoj med inbrott....hua....

Hoppas Ni får en trevlig och avkopplande jul och att små killarna krya på sig

KRAM

2007-12-23 @ 13:33:01
URL: http://aragon.blogg.se

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0