Jag har jobb! (igen)

Nu är det i alla fall klart, att jag har nytt vick fram till terminsslut till sommaren. Sedan får vi ju hoppas på mera förstås.
jag önskar ju att jag kunde komma in på lärarhögskolan i Malmö, väntar på svar därifrån.

Idag är det grooming-dax.
Färgar håret, och jag tror att jag skall plåga mig med att vaxa benen oxå...
(AJ)
Vill man bli fin får man lida pin.
Jag kollar på Bones samtidigt. Det är mycket saker man skall göra samtidigt, det är för att jag är inte bara mamma jag är kvinna oxå.
Som de brukar säga.
Och jättehungrig.

Så nu klämmer jag i mig en klementin. Sedan funderar jag på om jag helt enkelt skall gå och lägga mig och läsa. Sov extremt gåligt inatt för jag hade tandvärk. Sedan så somnade jag inte förän elv tre snåret. Och vid fyra körde Viktor igång. Han hade väl en mardröm eller så. Så då vaknade man ju igen.
När Pär gick till jobbet kl 06 så har jag inget minne av det.
Vaknade en kvart över sju när Leif knackade på ytterdörren. han skulle vara skolskjuts idag.
Försovit oss, klockan ringde inte! Upp och alla barnen vaknade då på fel sida självklart, iväg till dagis och hann ändå med bussen.
starkt jobbat Pege.

imorgon är det jobb igen, och på torsdag skall jag och Anette till IKEA. Tjohoo!
Dax att köpa värmeljus. Fast det fattar jag inte, man har ALLTID målsättningen att inte köpa mycket och så slutar ändå notan på flera tusen. Och man tycker inte att man har köpt så mycket.
Lite värmeljus typ.

Nu är det dags att lägga locket på.
Sov gott.
Eller vad ni gör om nätterna.

image113

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0