JAG KOM IN!!!!!

Härmed kan jag offentliggöra att jag kom in på Lärarhögskolan i Malmö, och skall nu läsa in pedagogiken så jag blir behörig vårdlärare!!!!
Börjar i januari!!

Tjohooooo

Nu kan jag snart (om typ tre år) titulera mig behörig vårdlärare. Hehehe.
Inte illa va? Då blir det inget vikariat, inte, utan fast anställning. Och ny löneförhandling!!

Idag har vi varit hemma hos Hugos gamla dagiskompis Felix som han inte har lekt ed på ett år ungefär. Men det var som att sammanföra två gamla vänner igen, tiden verkar inte ha rört sig märkvärt, förutom att de hade blivit längre.

Sedan var det ju dags att åka hem, för att gurkan var ju med och han blev ju trött, och jag var lite rädd att han skulle somna i bilen. Men vi var hemma vid halv sex.

Hugo är lite stissig inför imorgon, vill skjuta raketer redan nu. Vi får väl se hur länge han orkar hålla sig vaken imorgon. Han får väl hålla ut så länge han orkar.



Återkommer. kanske. Nu skall jag gå och låna nagellack av Malin.

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Gisela

Grattis!

2007-12-30 @ 19:27:05
URL: http://gisellas.blogg.se
>Jag som skrev: Linda

Grattis !!!!! Vad skoj :-)

2007-12-30 @ 23:03:37
URL: http://aragon.blogg.se
>Jag som skrev: Cissi

Oh VAD KUL!!!! GRATTIS!!!! Så nu blir det fröken Lotta då????

Kram! Cissi

2007-12-31 @ 01:08:28
>Jag som skrev: Johanna

grattis fröken Lotta! :-)

2007-12-31 @ 11:15:33
>Jag som skrev: blommaland

GRATTIS!!!!

2007-12-31 @ 15:49:08
URL: http://blommaland.blogspot.com/
>Jag som skrev: blommaland

förresten gillar jag titeln på din blogg. men jag oroar mig lite för bokstäverna; de kan bli fuktskadade om de hela tiden står i vatten. jag hoppas att du tar upp dem ibland för att låta dem torka! man vill ju inte gärna ha mögel i bloggen, menar jag.

2007-12-31 @ 15:52:19
URL: http://blommaland.blogspot.com/

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0