Jag sov som en död....och sen......

vakande jag helt underbart utsövd.
Alla barnfamiljer skulle få chansen att få vara barnfria minst en gång....

Igår så hade vi glöggfest, som jag skrev om innan.
Och som väntat så var huset tomt vid 22 tiden. Och jag somnade. Sött.
TACK kära svärmor och svärfar för att ni orkade ha alla tre huliganerna inatt.

Ville har feber och är trött, Gurkan är sur och Hugo, tja  Hugo är Hugo. Typ som en tonåring då alltså.
Intet nytt under solen.
Idag eller sättare sagt ikväll skall jag slå in julklapparna till alla människor. Det tycker jag är blande det tristaste jag vet. Men det måste göras. Skall försöka göra det snyggt.image121
(obs presenten på bilden har inget med mina taffligt inslagna paket att göra)

Nu skall Hugo lyssna på sin abslouta favvo - Marcoolio.
Och gärna "Rocka på"  (för han tycket Rockabilly är kul...)

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0