Jobb jobb jobb

sitter på jobbet och har tagit en liten paus. har precis berättat för mina elever vilket betyg de fick på sin skrivning. vissa blev glada, och vissa blev, tja...inte så glada.
Men sånt är livet. Man kan inte vinna allt.
Nu skall jag snart ta en liten fika, för nu blev jag så enormt törstig. Drömmer om julmust.
 Det ahde ju varit gott, eller hur.
fast det har väl inte skolan råd med antar jag. (kostar typ tre spänn på Liedl)
men men sånt är livet. sedan har vi styrelsemöte i Friends, och sedan har vi personalmöte i matsalen och sedan har vi gruppmöte.
möte möte möte
det är sånt som vi pysslar med vi gymnasielärare.

Nu måste jag ha kaffe tycker jag.
Jag återkommer (troligtvis ikväll om jag kan skriva på datorn då!!)
Jag skall gå till nagelteknologen (eller vad det heter) och få långa snygga naglar..... *fniss*
hehehej

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0