Semesterstängt p.g.a sjukdom

Fy bubblan,
vad jag verkligen inte mår bra.
Snorförkyld och illamående. Trodde att det skulle börja gå över nu men...

Fast igår så kände jag mig bättre, kunde t.o.m dtäda och gå och handla, men när jag var på väg hem så mådde jag illa. Urk. Det är nog lite mer långvarit än vad jag trodde.
Killarna har inte haft mera med magen att göra, däremot har de blivit så hostiga, febriga och snoriga så man tror att hela Sverigen snorproduktion kommer från dessa små näsor.

Bläurk
Och inte kan jag lägga mig heller för Pär jobbar idag och jag är då alltså ensam hemma med barnen. Hugo fick åka med en kompis till Mulleskolan idag. Det är avslutning där.
Och hur roligt kan det vara att gå omkring i skogen i ösregn? De skall grilla korv idag.

Nu måste jag vila. Mår illa

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Linda

Usch då låter inte skoj att fortfarande vara SJUK

Såg barnen genom jobbets fönster idag, lilleman fick stanna hemma pga vädret....inget bra att vara ute i ÖSREGN och disigt när man har astma...han sa att han inte skulle springa MEN vi trodde inte på han **stackare**

2007-12-01 @ 16:35:01
URL: http://aragon.blogg.se

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0