Vicken seeeg dag.

Ja helt otroligt. Som alldeles för gammal kola ungefär.
Var ute med ungarna. En kort stund blev det för så fort vi kom ut så började det regna. Ja, det är ju typiskt. Men har man lovat ungarna att mata ankorna så har man olovat Och då var det bara att stanna kvar i regnet.

 Här står Viktor och kollar in ankorna.

 Här står snorige Gustav och filosoferar över ankornas väl och ve.

Tja. men det blev en kort sejour ute.
Och det gjorde inget tyckte ungarna för sedan gick vi hem och åt lördagsgodis.
Rättelse; DE åt lördagsgodis.
Inte jag.

Så mycket, haha.

Bus och stoj hela eftermiddagen
image126
Tja lite suddig bild kanske men Hugo ligger i botten men ser ändå rätt glad ut, sen kommer Gustav och sist och minst Viktor.
Efter ett tag så hade alla börjat slåss och det slutade såklart med att jag fick rycka in och ömsom banna och ömsom trösta. Precis som en mamma skall.

Och sedan vid 18 så somnade killarna. Och vaknade. Nä Viktor kom ut och kunde inte somna om förrän alldeles nyss faktiskt. Jag skulle sitta där och killa honom på knäna, det gillar han.
Men nu såär det snart dags för Hugo att hoppa i bingen. Han har lite lördagsmys med popcorn och Disneykanalen. Men allt roligt skall ta slut, det är en dag i morogn med.

Vilka visdomsord (floskler) jag kan. Måste vara oerhört begåvad (och inte ett dugg ironisk)

Nu skall jag ta tag i lägga-sig-biten.
Återkommer.
Kanske.

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0