Vilken natt....

...det blev som jag anade. taskig nattsömn.

Jodå strax efter att jag lagt mig kom lille Kruppmannen upp. Så det blev till att gå ut litegrann på altanen. Och det var ju varmt och skönt.

Åtminstone för Ville som var inlindad i varm filt och allt. Själv fick jag svepa morgonrocken om mig lite hårdare och stå ut i den fuktiga kylan.

Sen gick vi in, och prövade att sova igen.
Kl 02 vaknade han igen med världens kruppelikrupp. Upp igen.
Inhalera, mera Lepheton-Desentol och sitta uppe.
Glodde på nån polisserie som bara går mitt i natten. Undrar varför.

I säng vid 03.
Då fick han magknip på nåt vänster och hade ont i magen.

Upp igen. Ipren.

I säng.
Somnade utmattad vid 4. Sedan kom käcke Gurkan med morgonpiggstämma kl 0630.
Kuckelikuuuuuu.

Satte på en film. Somnade i soffan. Nu sitter Gurkan och Hugo och äter frulle, Ville sover fortfarande. Kl är 09.

Får väl se vad denna underbart fuktiga dag bär med sig.
God morgon.


Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0