After Work

Idag har jag varit hemma med alla barnen under tiden som maken har snickrat på altanen.

Sedan var det oerhört skönt att komma in till stan och gå till puben med arbetskollegan och klämma ett par pilsner.
Som ett "after-children-work"  fast för mammor.

Och mammor behöver verkligen komma hemifrån och vara vuxna ett tag.
Inte bara vara mamma liksom.
i vilket fall så behöver jag det.

Imorgon skall jag kuska halva länet runt på praktikbesök.
Tut-tut, här kommer jag. Ur vägen.

Snälla svärmor skall hämta barnen så slipper de gå på dagis länge, annars hade de fått gå till halv sex-snåret och det är absolut för länge tycker jag. Så hon hämtar dem som vanligt kl 15.00-
Lagom.

Nu är det dags för mig att krypa till kojs.
Igår blev det visst inte så tidigt trots att jag var trött. 02.30 så blundade jag till slut. Då hade jag suttit uppe med Ville och inhalerat, och väntat på att hostmedicinen skulle hjälpa.
Så är det, så är det bestämt.

Go´natt

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0