dusch. nu.

Ja, jag har precis kommit hem från träningen, och sitter här och svettar av mig lite.
fast det är så förbenat kallt ute så jag höll på att få rimfrost i håret och isbark på ryggen när jag åkte hem.

Inte mysigt.
Och när jag kom hem så var mina excellenta barnvakter där, svärmor å svärfar, och då hade de tänt upp en brasa, målat min trappa, rensat en garderob i källaren, lagt barnen, och ändå hade tid över att spela lite dataspel medan de väntade på mig.
De är fantastiska.
Mycket effektiva. Bra mycket mer effektiva än jag. Men hade jag har bara liiiite mer energi så hade jag också orkat tror jag.

Tror jag.
Men nu så var jag ju tvungen att titta på Kustbevakarna Väst på kanal 5. Alltid lika härligt att se bilder från världens vackraste skärgård och höra världens vackraste dialekt.

Ja så är det bara, det finns inget som kan få mig att tycka annorlunda.

Men nu är det väl ändå dags för mig att dra min svettiga bak in i duschen. Kan inte sitta här och stinka längre.
Jag får se om jag återkommer.

Mycket troligt.

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0