Fram och tillbaka som en skållad iller.

Idag har varit en sån där dag då man skall hinna med allt och alla.
Hugo har ju gått iskolan, både Pär och jag har varit lediga och följdaktligen också Ville och Gustav.
På fm tog jag med mig Gurkan in till stan och gjorde lite ärenden. Egentligen så hade jag åkt in för att köpa en mattas, men kom hem med ett par lampor istället.
Ja. bättre det än inget.
Och vi åkte hem till Anette på vägen hemoch fikade. Sedan drog vi och hämtade Hugo på dagis.
Vi kom ju raskt på att imorgon skall Hugo ha gympa för första gången i skolan och då innebär det att man måste ha GYMPAKLÄDER och GYMPASKOR.

Så........

snabbt hem lämnade in Gurkan hos Pelle och tog med mig Ville istället och så körde vi till Tingsryd och köpte dessa saker, fikade på Börjes och shoppade loss.
sedan hem vid 15.00.
Och då går Pär iväg för han skall gå och sova för han skall jobba natt.
Så nu sitter jag här, och har lite jobba att göra för skolan, och barnen måste få mat, och vi skall byta sovrum med Hugo så alla sakerna skall flyttas, tvätten skall hängas där nere, och ungefär två hundra andra saker som behöves göras.
Så.....
prioritera.
maten tar vi först. (bra, har lite rester i kylen som kommer att gå åt)

Sedan skall jag ta det jag hinner. Dessutom har jag ganska ont i halsen. Urk, stackars mig. och jag som har mycket att göra, ingen tid för att bli sjuk....

Nu är det mat.
Jag återkommer.....

(host, snörvel)
image108

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Linda

Va????? Gympa imon???? Det hade jag ingen ANING OM !!!!!! Hur har ni fått veta det???

Elin och dom bytte inte om förren efter jul och duschade kasnke ör det likadant för dessa?? Jag har inte hört nåt om detta iaf.....och inte kan jag väcka han och fråga heller :-)

2007-11-26 @ 22:21:31
URL: http://aragon.blogg.se

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0