Häxan Surtant - de´e´jag det!!!

Hugo tycker jag ser ut som Häxan Surtant. Min man tycker att jag är som Häxan Surtant.

För er som inte har barn, så är Häxan Surtant ett alldeles genialiskt barnprogram på svt.
Nu går det på fredagar.
Åh, hon är helt härligt sur, vresig och allmänt folkskygg.

Visst är jag lite lik henne?
image81
Här är hon lite ilsk (habitual tillståndet) men ibland smilar hon in sig (inte ofta)

Så jag tar inte illa upp av att vissa finner en likhet - jag tar det som en komplimang.
Ungefär som vissa läkare skulle vilja vara som dr House.

Men här kan ni kolla på Häxan Surtant (och det tycker jag ni skall göra)

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Linda

Häxan surtant...hon bor här (=ELIN) vi brukar kalla henne för det haha men ska jag vara ärlig så ÄR du lite lik henne men BARA till utseendet..kanske dax att spara ut till det håret du hade idag

2007-11-03 @ 18:25:18
URL: http://aragon.blogg.se
>Jag som skrev: Julkretsen - en blogg om julen!

Haha :p

2007-11-03 @ 19:16:36
URL: http://julkretsen.blogg.se
>Jag som skrev: Krickan

Ja, Lotta det vet du att jag tycker att du är lik henne. Självklart.

2007-11-05 @ 10:31:20

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0