Hönökaka är GODAST

                                                                           image99

                                                                                 Ah, vad gött det va.

Det var inte dumt det. Nu är man som en ny människa igen.
fast jag hade gärna velat ha en hönökaka med makrill i tomatsås också. Om jag hade haft en hönökaka.
Och om jag hade haft makrill.

Men jag kan väl alltid drömma om det.
Idag har vi haft en massa nior igen som har sprungit och blivit informerade. Hoppas att de söker oss bara. Man skall ju konkurrera med alla nu förtiden. Så är det bestämt. Och jag skulle vilja att imorgon blir lite lugnare än de senaste dagarna, imorgon skall jag dock ha elevsamtal och några av dem kan nog dra ut på tiden. Men imorgon kväll sitter jag och funderar på om jag vill ha chips. Mina favvochips. Alltså, jag gillar inte chips egentligen.

Men när jag hittade dessa så föll jag direkt. Det var OLW Supreme Sweet chili. MEN nu verkar det som om de skall försvinna från sortimentet.
Jag blir ledsen. Snyft.
När jag går till affären imorgon skall jag köpa lådan som de har kvar.
Och det är bara jag som skall få äta dem.
Alla andra i familjen får äta äckliga chips (dvs alla andra chips).

det bestämmer jag. För jag är mamman i familjen.
Nu skall jag krypa till kojs.
För jag blev hungrig.

Och utan Hönökaka eller chips så är det lika bra att sova.
 
image102







Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0