Jag har äntligen kommit upp.

Har varit klen idag.
Fy 17.
har legat på soffan och blurat hela dagen medan ungarna har roat sig runt om i huset. Varje gång jag har satt mig upp så har jag velat spy.
Fast det har jag inte gjort.
Äntligen så har jag fått i min lite blåbärssoppa, så nu börjar jag känna mig OK. Om jag inte hade varit så förkyld.
Och maken känner sig sjuk och förkyld, smågrabbarna har haft räserbajs i blöjan och annars är livet underbart.

Jag är glad för att jag lyckades leja bort mitt aerobicspass. Hade inte varit så bra att stå där och studsa.

Jag ser ut, och känner mig som ett vrak.
 (vraket på bilden har inget samband med texten)

Shit pommesfrites.

Nä jag får ta och pumpa mig full av alvedon och dricka min blåbärssoppa och lägga mig framför öppna spisen. Så kanske jag är redig till imorgon. fast jag tror ju inte att jag kan gå till jobbet då.... nja vi får se.
Jag kanske tar studiedag hemma.

Fast jag rapar en del, och varje gång så smakar det ruttna ägg. Vad är det för nåt konstigt symptom?
Urk, vad jag är vidrig. Fast det är vidrigt att vara sjuk.

Nu skall jag vila (igen)

image109

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Johanna

krya på dig stackare!!!

2007-11-30 @ 08:34:59

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0