Jonas Gardell ikväll....

Ikväll skall jag och Anette gå på Jonas Gardell på konserthuset.
Innan skall vi ha tjejkväll och äta gott och framför allt dricka gott.     

det skall bli så skönt att komma iväg och vara mig själv för ett stund (låter som en ölreklam, jag vet...)

Jonas AJ LÖÖÖV JO ∞

Det skall bli otroligt befriande och se honom....

MEN det finns ett möjligt hinder.......

Pär ringde förut när han och Hugo skulle in till stan och gå på simskola. Då hade Hugo kräkts.
Han hade sinnesnärvaro nog att kräkas i sin ryggsäck. (istället för över hela bilen)

Så nu går jag bara och väntar på att alla skall få maginfluensan. och hur roligt är det??

Han mår lite illa nu.
Suck. Hoppas att jag hinner hemifrån innan helvetet bryter lös.

Kan bli en jobbig natt det.

Jag återkommer.
Och jag som skall jobba på IVA imorgon. Får väl se hur det går med det då.

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0