Kan man få skavsår i munnen?

Jo, man kan tro det.
Idag har jag känt mig som en papegoja som pratat och pratat och upprepat mig.
Vi har haft information till alla niorna som skall ut och välja gymnasieutbildning.
Så vi har gjort reklam för Omvårdnadsprogrammet.

Väldigt mycket reklam.

Så vi har visat både det ena och det andra på skolan, och ju fler elever som söker, desto bättre och desto ljusare för mig.
Då har jag större chans att få förlängt........(hehehe, alltid en baktanke med nåt)

Men det har gått bra, jag hoppas att det var många som var intresserade.

En annan som var intresserad av vår skola, var Lars Ohly.  Han var på besök idag. Och varför? Ja det kan man undra, men så är det i både kommun och landsting, att ibland kommer de på besök hos oss vanliga dödliga och blir plötsligt sååååå intresserade över hur det står till i skolans/landstingens värld.
Och sen när budgeten skall läggas, så har man ändå glömt bort hur man pratade så fint om ökade insatser och vilket viktigt arbete ni gör minsann....

blabla

Äsch, har inte mycket till övers för politiker när de kommer så där. Oavsett vilket parti.

Just det.
Nu har jag sagt mitt.

På en stund.

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0