Lägesrapport: allt lugnt

Jonas - min hemlige ledsagare i livet.

Vad bra han är. Helt fantastisk show igår alltså. Jag blev som vanligt ovanligt rörd till tårar och skratt som jag alltid blir av Jonas Gardell.
Han är en gåva till det svenska folket. Och för er som inte förstår det = taskigt.
Ni har missat nåt, det kan jag säga.

Och ingen maginfluensa. Skönt.
Ingen hade  kräkts  när jag kom hem.

Och om en stund skall jag åka och jobba på IVA. Ingen lust men vad skall man göra. Det är ju bara att bita ihop.

Jonas hade många visdomsord igår.

Bland annat:
Man kan inte hålla ihop ett långt förhållande baserat på något så bräckligt som kärlek.
det gör man med skuld och hållhakar.

Just det.

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0