Nu har det slutat snöa.

Nu kommer Hugo bli besviken när han vaknar upp imorgon bitti. Han förväntar sig värsta vinterlandet utanför.
Snön tog slut.
Åtminstone här nere i Sverige.
Men i Vilhelmina hade det på eftermiddagen kommit 4 dm snö och en himla snöstorm.

Hur vet jag det?
Fick rapport från svärfar som hade pratat med sin bror Omar som bor där.
Och han hade sagt att det var härligt och han skulle gå ut på promenad.

Jo, de kan vara lite konstiga, norrlänningar.
fast det är ju inget emot Götelaborgare.

Vi är ju bara goa i huvvet.

Så det så.

image96Kom nu barn!

Det finns inga dåliga kläder, bara dåligt väder.
Typ.

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Johanna

USCH!!! det sista uttrycket använde Rolf i gympan rätt mkt om jag inte minns fel..*ryser* åsså gillar jag inte snö heller..men det har vi ju sluppit här!:-D

2007-11-11 @ 08:55:40

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0