Otäcka fobier.

Mina vänner är knasiga.

En av dem tycker att clowner är opålitliga och otäcka.

En annan tycker att dvärgar inte känns bra.

En tredje känner att naveln är det läskigaste som finns.

Så därför hittade jag den här bilden.

image98        Dvärgclowner där man kan skymta naveln.


Visst är jag trevlig och snäll mot mina vänner när jag vill bota deras fobi?

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Karin & Gunnar

URK! Nu kommer ingen av oss att kunna sova.

2007-11-14 @ 22:58:08
>Jag som skrev: Johanna

hahaha, så snällt! Det är ju faktiskt en sorts terapi (minns inte just nu vad den kallas men syster Lotta vet nog?!) så egentligen kan du ju tom ta betalt ;-)

2007-11-15 @ 16:29:13

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0