såååå trött.

oooo
vad jag är trött.
men varför går du inte och lägger dig då, undrar då nyfiken läsare.
-Ja, men då blir det ingen blogg förstår du. Helt sant.

Men jag tror faktiskt att jag skall ge upp nu. Ha tittat på två CSI avsnitt fastän jag sa till mig själv att jag skulle gå och sova tidigt.

Typiskt.

Att jag aldrig kan lyda mig själv. Jag är ju helt hopplös. Men nu är ögonlocken så tunga så ni anar inte.

Titta så skönt....

Har stressat runt idag och tagit hand om niorna igen på skolan.
sedan var det möten hit och dit, hemma vid halvsex och då hade svärmor varit och hämtat barnen som tur var på dags vid 15 så de slapp att vara där så länge.
Svärfar har tapetserat i min lounge idag. Skitsnyggt.
han är bäst. (tack...)

Men nu är det dax. jag kan inte hålla mig längre.

säng säng säng
  

Sov gott

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0