Saxmarodören finns här...

Ja jösses, i kväll så har vi upptäckt att vi har en saxmarodör i familjen. Plötsligt ser jag Gustav med en sax. -Vad gör du med den, sa jag och tog den ifrån honom.
Och då ser jag vad han har använt saxen på.

Nämligen Viktor.

Gustav har klippt i viktors tröja, och även råkat repa huden, men Viktor har inte sagt nåt så det gjorde nog inte ont som tur är.
Men så här såg det ut.
image79
Stackars kille. Tur att det inte hände nåt värre.

Annars så har jag idag varit duktig och  börjat bygga en koja till grabbarna. Jag använde vårt gamla äppelträd som är på väg att ge sig.
Vi får väl se hur det mår efter byggnationen, och om vi skall fortsätta bygga.

Men så här glada var de  efter att Snickar-mamman gjort sitt.

image80

Tja bilden var väl inte så rättvisande kanske men killarna är ju söta i alla fall!  *fniss*

Jag har haft mitt aerobicspass ikväll, och körde hårt. Jag har redan vansinnig träningsvärk i min högra vad. Får väl stretcha ordentligt....

dax att krypa till kojs.
Snark.

Förresten, min man har blivit helt såld på Facebook. Jag vill inte ens börja för att då skulle jag helt säkert blivit helt galen och inte komma ifrån datorn. Och han tycker att jag sitter bara och bloggar ändå hela tiden.
Så alla ni som trodde att ni skulle se mig på facebook= nej tack, inte för tillfället.
kanske sen (när barnen har blivit stora)
Eller så.

Vem vet.

hehe
hej då å sov gott

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Linda

Jag sa att jag INTE skulle bli medlem på facebook mne just nu istter jag där FAST men det ÄR en skojsig sida....haha hittar MÅNGA gäamla vänner och ovänner hihi

Så det finns en SAXMAN i ert hus...tur i oturen att det bara blev hål i jumpern.....

2007-11-03 @ 18:23:40
URL: http://aragon.blogg.se

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0