Fantastiska svärföräldrar.

Alltså, ni skall veta vilka suveräna svärföräldrar jag har. de är helt fantastiska.
Idag så kom jag hem från jobbet, lite lättstressad, med trötta och gnälliga barn i vagnen. Då ser jag Leif som går omkring här i trädgården och plockar.
Då har han och Gittan städat upp i trädgården efter rivningen, krattat och gjort fint. Han hade också hunnit måla taket i källaren vid grovingången.
Dessutom hade han grundmålat huset på de delar som är nypanelad.

Han är ju supersnabb, och jag kan bara säga att jag är evigt tacksam för allt som Gittan och Leif gör.
TACK
Ni är bäst!! Vet inte vad jag hade gjort utan er!!!
Imorgon kommer han och lägger flytspackel i gillestugan, sedan skall han lägga golvet där.

Jag har varit på skolan idag och på eftermiddagen så skulle jag till sjukhuset och hälsa på två elever, men när jag kom fram till båda avdelningar så var de sjuka. Tja inte avdelningarna utan eleverna  =)
Så där hade jag avsatt hela eftermiddagen till icke utfört arbete.... trist men så kan det väl vara ibland.
Men på lunchen, så hittade jag mig en ny kappa/jacka. snygg tycker jag. Svart, som en trenchcoat ungefär fast i ull.
kolla här....

Imorgon är jag hemma med killarna, och det gör inget, för de har blivit förkylda igen. Viktor har suttit uppe med mig en stund för inhalering och nu sover  han i min säng. Börjar bli varm.... typiskt om han skall få feber nu.
Imorgon jobbar Pär natt och på fredag natt skall jag jobba extra på IVA.

Nä dags att knyta ihop säcken....
Go´natt
/lotta

ps Glöm inte att klämma på brösten. Inte en uppmaning till karlarna utan till ägarinnorna av tuttarna. Det är Rosa-bandet månad vet ni väl!  Ta hand om er.....

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Linda

Blir lite avis på dej som har såna KANON svärisar...å vilken tur de har som fick dej som sonhustru hihi

2007-10-04 @ 08:34:32
URL: http://aragon.blogg.se

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0