Ja nu har jag en egen kock i köket.

Hugo är för skön.
han ville ju laga mat idag och det gick ju bra.
Sedan skulle han hjälpa till att duka av (för det gör kockar) och han skulle diska (för det gör också kockar) och han ställde sig och diskade, tills jag sa att kockar kan använda diskmaskin också, och då gick det bra.
-Vad gör kockar mera mamma? frågade Hugo. Jag förklarade att de torkar säkert av bordet också, så det gjorde han.

Trevligt va?
barnarbete.
Sedan kände jag mig tvingad av att ta med mig alla barn ut i regnet, så vi knallade iväg ut i skogen och klampade, men det var lite svårt när gummistövlarna hela tiden fastade i gamla grenar och rötter.
Nåväl.
Vi gick hem och fikade istället. Trötta förkylda barn skall dricka varm choklad istället för att vara ute i skogen.

imorgon är det jag som skall gå till jobbet. (lite skönt)

nu måste jag glo på Sjukhuset. Man vill ju veta vad man missar. Antingen det eller Cops.
 (bad boy, naughty boy)

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Linda

Hihi

Han har fullt upp Hugo på höstlovet....Eliaz hjälper till ibland om det inte är för TRÅKIGA saker hihi...

Hoppas Ni kryar på er snart

2007-10-30 @ 15:41:20
URL: http://aragon.blogg.se

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0