Tisdag. Förkyld. Skolan.

Ja, nu har både bygget och rivningen kommit igång och nästan avslutats. De är så otroligt snabba mina små snickare så det är inte klokt. Nu börjar det ta form. Det blir jättefint, och kan jag bara få svärfar till att komma och tapetsera och måla så....(fjäsk fjäsk)
Nu är jag på skolan, och är fröken.
Jag skall gå in och "vikariera" för en kollega en liten stund, tills han kommer tillbaka från tandläkaren.
Skall planera ett grupparbete för den tid som jag kommer att vara borta (ett par veckor).
Tralalala. Jag sjunger en stump så går livet lättare,
jag skall försöka få till att kolla upp nån snygg fondvägg som jag vill ha. Det skall bli så snyggt, och så skall vi mura upp en bar i frostade glasblock. snyggelisnyggt. Där skall jag sitta och "loungea" och slappa av i min snygga soffa med en drink i handen och ett par tevliga väninnor brevid. Nån som vill komma på invigningen??
Säg till bara...

Och fökyld har jag blivit. Trött efter att ha burit bråte efter rivningen av huset, och släpat gatstenar upp och ner. Pust. Pelle den stackaren hade så ont i ryggen igår, och han är väl inte van att slita så hårt i ambulansen. *fniss*
Men snorig är jag, njae inte kanske men däremot bara så otroligt TÄT i näsan. 
Men så är det, en liten förkylning drabbar alla. Inte bara den bästa, hahaha.
 
Nyss var några elever här och undrade om de fick gå hem. Nix, sa jag, vi skall ha lektion först.
Stenhård.

dags att jobba.
Hör av mig så fort jag kan för vi har inte datorn ikopplad hemma...
//Lotta

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Linda

åkte förbi idag och såg att det var nåt stort på G
Vad skoj....
Kikar in sen när det är klart

2007-10-02 @ 17:40:06
URL: http://aragon.blogg.se

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0