Världens bästa band.

Nu blev ni nyfikna va?
Nähä?.
Ja, jag tycker i alla fall att Depeche Mode är världens bästa band.
men den åsikten behåller jag för mig själv. Nästan aldrig.

Idag kom grävmaskinsmänniskorna kl 0630. De måste ha hur mycket arbetstid som helst.
Fast när jag såg grävmaskinskillen lite senare i eftermiddags så verkade han bara köra omkring lite på måfå. Bara för att bränna lite mil liksom.
Vet inte.

Idag har Anette varit på besök. Jag gjorde kladdkaka men den kan jag inte visa nån bild på för den åt vi upp.
Ja inte bara vi utan det var allt fler intressenter på den.
Vi åt dessutom lax, som blev rätt lyckad.
Gjorde samma till barnen på eftermiddagen och Hugo åt så han storknade. Men han orkade allt klämma en försvarlig bit kladdkaka till efterrätt.

Grabbarna Grus är förkylda. Och Villelille hostar och hostar. typiskt.
Lär väl inte få sova så mycket inatt så jag borde ju sova nu istället för att sitta här.
Men det är så mycket som man borde göra så.
Det är roligare att sitta här och lyssan på gamla DM-plattor och minnas det ljuva 80-talet.
Nu har jag hittat korten på hur jag såg ut då. Skall scanna in dem imorgon.
Vänta bara, hahahahaha.

image50

Joho då.
Dessutom har jag redan borstat tänderna så jag kan inte äta upp min marsipan. Nu kommer Pär äta upp den imorgon.
Snyft.
Jag får gömma den.
inget kommer mellan mig och min marsipan. Eller om det skall vara mellan mig och mina barn.
Lätt att glömma.
Fast barnen äter man ju inte upp förstås.
Om man inte är kannibal.
Men det är man ju inte förstås.

Dags att surfa runt lite.
sedan sova.
Eller så.
//lotta

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Linda

mmmmm kladdkaka åååå vad gott MEN inte bra om man ska banta hihi....

Ja de verkar ha fullt upp att göra utanför er....vilket jobb....å vilka kanter...

2007-10-18 @ 09:43:15
URL: http://aragon.blogg.se

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0