Projekt: Staketbygge.

jaha, då var projekt staketbygge igång. Två karlar (Pär och Pelle) som står och diskuterar vart och hur man skall gräva ner stolparna, sedan tar det två timmar att reda ut ett snörnystan (som man skall ha att mäta med). *fniss*
Ja , men nu har i allafall de grävt upp några gropar, och så har de köpt virke. Men igår så stod de med var sin öl och hängde på spadarna, som två rediga kommunalarbetare *hahaha*
Nåväl det kommer väl igång vad det lider.

Lördag så var Palle och Ulrika här och vi käkade lite tacos tillsammans med alla barnen, sedan så var vi så trötta vid elva så jag nästan somnade. Trötta trötta, och som vanlig så sov alla barnen i vår säng.  men var ju inte direkt utvilad när man vaknade.
Ville har blivit förkyld och börjar hosta med en gång, så nu har vi fått gå upp i medicinering med inhalationer och sånt. Hoppas att det lugnar sig för han verkar ha det jobbigt.
imorgon är det måndag och jag skall jobba på IVA. Måste ta 10 över 6 bussen imorgon. Ah, gääsp.
det blir tröttsamt.
Ikväll kommer mord i sinnet. MISSA inte det !

Tänk på hur snygg han är, Robson Green. Han har allt nåt visst den mannen.
Mums.
ha det gott, nu är det dags för att laga mat.
Tjolahoo
//lotta

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Linda

Jaja det verkar ju hända nåt iaf med stakete det är ju alltid en början :-)
Ha en trevlig veckan // Linda
nu måste jag skynda mej till jobbet heeeeeej

2007-09-24 @ 07:43:38
URL: http://aragon.blogg.se

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0