badskum och gammalt bös

Världens skitigaste tår. det kan 6-åringen stolsera med efter att ha upptäckt ett litet hål på strumpan, beslutat sig för att vidga det mauellt med tårna, och sedan gå ut och leka i sandlådan där det kom in ungefär två ton sand i skon. Följdaktligen såg foten ut som en hybrid mellan en mullvad och en binikemaskfamilj.

Gurkan luktade gammal sur leverpastej i håret (?) och det var antagligen gammal sur leverpastej.
Viktor så ut som om han hade försökt äta sig igenom dagisstaketet under dagen.
Så det var bara att stoppa ner dem i badet, hälla på badskum och låta dem ligga i blöt.

Så nu ligger de där. Långkok på nåt sätt.

Själv skall jag sedan inmundiga lite chips. Jajag vet. Men det är gott, och banne mig; jag är värd det.
Because I´m worth it. Typ.
Jag lyssnar alltid på vad reklamen säger.
Och sedan hoppas jag (förgäves???) att ungarna skall somna tidigt så jag bara kan sträcka ut mig och blicka upp i taket.

Vad gör man inte för husfridens skull?
Nu låter det som om de håller på att dränka varandra. Bäst att gå dit.

Jag bävar....

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0