kvällen faller på. äntligen.

Jupp,
Ungarna har somnat, och jag är väl inte långt ifrån heller.
Är rätt sliten. Men vad annars är nytt.

Tjaha. Och nu är det det "Grannfejden" på trea. Inbecilla grannar utan nåt vettigt att göra på dagarna utom att bråla om en pinne här eller där.
Så jäkla kul att se hur de bara orkar hålla på. Sandlådenivå på det mesta som sägs. I dag är det en "lappdjävel" som har en älskarinna och så är det några stolpar som plogas bort och så slåss man och så plogar man bort snö och soptunnor och fan vet allt.

Nä orkar nog inte se.

Kanske är så att jag skall slagga istället. För att spara krafter på nåt sätt. hur det nu skall gå till.

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0