Shoot, vad mycket barn......

....jo hugo leker med ett par kompisar idag, ett par tivillingkillar i hans klass.
De har jättekul, och hoppar skuttar, springer, gapar, klättrar, kastar, springer som små blå,
och jag försöker bringa ording i kaos, men det går uppenbarligen inte så bra...  jag har skavsår i öronen, och har fått säga NEJ ungefär en årsförbrukning.... och så jagar de med sig Gurkan och Ville oxå så det är som ett mini-zoo här.

pust. men snart så är vi hembjudna till farmor så då är det dags för barnen att skingras. Och det gör väl att alla barn kan lugna ner sig och somna gott ikväll. Ahhhhhh.

Skönt.

Igår var jag hos otikern i alla fall, jag är översynt (inte överseende) och valde ut tre par brillor till det facila priset av vad ett par skulle kosta. Skitbra. Direktoptik har det erbjudandet. Så jag får två par vanliga bågar, och ett par solglas med slipning med....Bra va?!!

Jag valde ett par brillor som jag ser sådär otroligt intill....intele...intellell......smart ut i , ser ut som om jag jobbar på en reklamfirma ungefär. Svarta breda bågar och sedan ett par med röda bågar och sedan solbrillorna, i svart och rött. (otippad kombo)

Blir så bra det så. Så länge jag slipper se ut som en sliten trebarnsmor med begynnande fyrtioårskris....hahahahahaha.
Efter glasögonormsaffären, så träffade jag Snygge Simone och Attraktiva Andrea för lite after work....vi drack alldeles för mycket öl (eller Simone??) och närjag kom hem så gick jag in till Malin som fyllde år (Grattis Bruttan!) och vi drack drinkar och sjönh Singstar så det stod härliga till.

men jag låg i säng till halv tolv, inte sent där inte...

Jag skall ladda i helgen inför måndag, då jag börjar jobba igen.....pust



 
tårta till malin på födelsedagen.....

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0