sanningens konsekvens

...tja, jag glor på Sanningen ögonblick.

Och en sak tycker jag är skumt. Här sitter en snubbe och erkänner att han flirtar på gymmet, har sexuella fantasier, tar anabola, har tagit mer än tre olagliga droger....och när han erkänner så applåderar publiken.
vad applåderar man?
Att han uppenbarligen är ett pucko? Att han är ärlig? Att han verkar trivas med att se sin stackars flickvän skruva på sig i åhörarstolen? VAD???

jag vet inte. Är det någon som vet?

Om den här frågan kommer upp; "Har du någonsin gett order om att likvidera 6 miljoner människor" om Hitler hade varit med i programmet (jajaja det ÄR en hypotetisk fråga) och han då sagt; -Ja, det har jag.
Då skulle alltså folk applådera?
Hm.

Äh, people, jag vet inte jag.

Hoppas att någon kan förklara situationen.

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0