skolavslutning och fredag...

idag var det skolavslutning och alla elever gick hem.

Skönt.

Nu kan man få ett par veckor ledigt, utan att skriva och rätta prov, ha samtal och samtal och samtal, fixa och dona. Nä nu skall jag slänga upp benen och bara ligga och dra. Som en oliv i en martini.

Igår hade vi dock julfest på skolan. Men Hollywoodtema. Så det var ju bara att klä ut sig och det tycker jag att jag gjorde med bravur. Jag klädde upp mig som Audrey Hepburn, som hon såg ut i Breakfast på Tiffanys, ungefär.

Skitsnajdig.



Jorå, jag var allt rätt lik. Tyckte jag själv ialla fall!

Var hemma tidigt, det var en trevlig fest men musiken hade de glömt att satsa på så det fanns ungefär 5 låtar att välja på och det var ju inte direkt nya låtar. gamla, fina hits från när Jesus gick på lågstadiet.

Så man tröttnade rätt snabbt på att dansa till samma låtar hela tiden. Men ett litet slag gick det ju!
var hemma redan vid halv tolv.
sedan var det avslutning idag och vi var i kyrkan och de sjöng så vackert så. Man blev nästan lite tårögd, för det var så fint. Eller om det var för att jag hade vansinnig träsmak, jag vet inte.
Sitta i över en timme var ju liiiite för långt kan man säga. Men visst, det som inte dödar, härdar en.

Nu sitte jag i soffan och slappar. ungarna sover äntligen. magsjukan grasserar runt, och jag mår illa. Kan vara psykosomatiskt, men man vet ju inte.... ont i huvudet och så. men det kanske går över. Om jag har tur.

Det återstår att se.

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Anonym

Finns det inga bilder på den "riktiga" snyggingen?

2008-12-20 @ 13:31:13
>Jag som skrev: Gunilla

Ja, visst har jag attt göra nu...

Hoppas att du klarar dig från magsjukan.

2008-12-20 @ 18:37:03
URL: http://blogg.passagen.se/pgrrr/

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0