tipp tapp, sa peddot

...allvarligt.
Läste i blaskan om att en massa dömda våldtäktsmän och pedofiler fick ha ett luciatåg hos sig. Ett luciatåg bestående av sju stycken tonåriga tjejer.

Seriously. Självklart hade de fällt en massa kommentarer om hur "välutvecklade" flickorna var, och att "en sån skulle man ha" Nä, en sån skall du inte ha. Ett hål i huvudet skall du ha.
Ett stort.

och vet verkligen föräldrarna till flickorna vad de skulle lussa någonstans???? Och OM de vet det, släpper man iväg sina ungar dit???
vill man att ens barn skall figurera i snuskfantasier hos dömda peddosar som inte ens bör få se, än mindre TÄNKA på småflickor?

man kan ju också passa på att gå in på den här sajten och kolla vart de jävlarna bor. Har man någon i sitt kvarter liksom. Och snacka nu inte om att de har blivit dömda och har avtjänat sitt straff. man kan aldrig AVTJÄNA ett straff som peddo. Peddo är man hela livet, det tror jag inte man kan bli botad från.

deras tankar kan man inte stoppa. Men man kan stoppa dem från att få se småtjejer i levande livet.

vatten och bröd. Mörk fängelsehåla.

japp. det är mitt recept. direkt tillbaka til medeltiden. Kalla mig bakåsträvare....i det fallet.

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0