vet knappt vilken dag det är...

det känns som man har hamnat i ett svart hål. Dagvill. man vet ju knappt vilken dag det är. man är van vid att dagarna kommer i den prdningen de bör. Alltså att man blir ledig på fredag, vilar på lördag och stressar upp sig igen på söndagen.

men nu?

har ingen aning om vilken veckodag det är, nu när man har ledigt. Det kan vara onsdag? Det kan vara söndag, och det hade inte gjort någon skillnad. Det är ändå kallt. Och mörkt.

Och i och för sig så är det kanske skönt. Kanske skall börja leva som en inföding på en öde ö någonstans. Äter när man blir hungrig. Sover när andan faller på när det är mörkt.
Varför behöver man en klocka egentligen?

Och en kalender?

Nä. jag lever infödingsliv de närmsta veckorna. Säg till mig bara när det är nyår, så jag hinner laga middag.

Tack.

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0