det var värst vad jag var duktig då

alltså, imorse så klev jag upp halv sju innan alla hade vaknat, smet ner i källaren och körde en halvtimme på crossen. Det var inte dumt det.
Sedan var jag ju förstås så hungrig som en varg när jag var färdig, men det var inget som lite frulle inte kunde bota.

Kände mig lite duktig då faktiskt. Och det kan man väl få göra.
Sedan tog jag ingen kaka till fika på jobbet.

Och alla som känner mig skakar på huvudet. Vad har hänt?
Ingen kaka?
Till kakmonstret?

Det är nåt nytt på G.....

Åtminstone till imorgon. Alla som känner mig vet också hur dålig karaktär jag har när det gäller kakor.

Men försöka duger, det är tanken som ränas, nära skjuter ingen hare, jag anar ugglor som får kläder.
/eller vad man säger.

Nä, jag gör så gott jag kan.

 <<Här begick jag en överdos i kakbuffen.

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0