Kräk. Igen.

efter jobbet idag så skulle jag hämt smågrabbarna på dagis. Och när jag kommer så är Gurkan lessen och Ville försvunnet. Vart var han då?
Jo, han var och bytte kläder.....hade kräkt rätt ut. TYPISKT säger jag. Trodde att det skulle vara över nu.
suck. men han har inte kr'äkts sen dess. Och han har ju faktiskt lätt att spy nu när han är så förkyld och hostar... hoppas bara att det var det.
Men han såg lite tagen ut när jag hämtade honom. Men sedan har han fikat och annat så stor fara tror jag inte att det är (knack knack ta i trä)
Nu sover de, allihopa.

Jag har precis kommit hem från träningen. Kört hårt. Det blir ju träningsvärk i alla fall.
Men en trist grej nu då som komma skall....
Jag måste operera min fot.
har ju en sån där ful Hallux valgus som gör så f-nnat ont. Så de skall mejsla bort benet där runt knölen. Sedan blir det gips i sex veckor........ och det värsta då... jag får inte träna 3-4 MÅNADER efter att gipset kommer bort.... snyft.
Hur kommer detta bli då?
Jag kommer ju se ut som en padda på kryckor.
                   

Tja wish me luck säger jag bara...

Ikväll börjar Criminal minds förresten.....



Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Petra

Hej! Jag var bara inne och kikade lite på din sida. Tänkte att jag skulle lämna ett avtryck och inte avlägsna mig helt anonymt. /Petra
Ps. Söt groda :)

2008-04-27 @ 01:06:04
URL: http://www.petra79.blogg.se

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0