Nu e´det snart melodifestival

...och jag vill banne mig inte ha några sådana otäcka överraskningar som jag fick förra veckan när Christer Sjögren gick vidare direkt till final.

Det var ju så jag kunde kräkas.

Så det skulle väl vara då att Carola tappar klänningen i direktsändning och man tvingas se henne halvnäck eller nåt.  Det jag ser fram emot är Björn Gustafsson.

Han är bäst. Tur att han går direkt till finalen.

Nu sitter Hugo brevid mig och glor på Björnbröder 2 på Disnaykanalen, tills Melodifestivalen börjar.
popcorn och Sprite, och han är hel lycklig.

Jag med.Glada barn ger glad mamma

och tvärtom förstås,

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Gubben

Tur att Christer vann:)
/Gubben

2008-02-16 @ 19:33:03
URL: http://mhats.blogg.se/

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0