ska jag vara duktig nu eller?

Egentligen skall jag vara duktig nu.
Jag borde ju på mig träningskläderna och larva ner för trappan till min nyinköpta crosstrainer och köra skiten ur den.
Japp, det är så. Jag skall ta ut mina aggressioner på apparaten, tycker ni inte det??

Det tycker jag. Poff, jag skall bli genomsvettig och uppsträckt. Yepp. Lite musik skall jag oxå sätta på. full fart.

Nu när det dags. Res på dig nu då.
 
Och om jag skall bli så här vig när jag blir gammal kärring så måste jag börja NU.

jag menar NU.

Återkommer.
Upp och hoppa!!!
Men SÄTT NER DATORN och RES dig upp.

(pust stön)

Bit ihop å Kom igen då.

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0