Sovmorgon och äventyrsbad.

Underbart.
Satt uppe med Ville i tre timmar och hans astma hosta i natt, så vi smet in och lade oss i Hugos säng. Han sov över hos farmor igen så det var ledig. Och jädrar i min lilla låda om vi inte fick sova till kl 10 när maken kom och väckte oss och det var väl tur annars hade vi väl sovit än.

Som törnrosa ungefär.
Gulligt va?

Sedan stack jag och Hugo till Kaskad och badade i äventyrsbadet. Där träffase vi Malin, Mattias och Tim o Tindra. Det var varmt å skönt.
Ett tag, sedan blev det kallt.
Man blir ju kylslagen till slut med rimfrost i håret och isbark på ryggen.

Bastu.
Hem.

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0