Blir lite irriterad på såna här människor....

.....som när jag läser den här artikeln i aftonbladet.

varför skulle man var rasist? Och att ALLA som bor i Sverige är rasister? Hur bygger han upp det påståendet? Och varför?
Han är häktad för våldtäkt, och som alla våldtäkter så tycker man att det är avskyvärt oavsett VEM som har begått den?!
Tito Beltran äter uppenbarligen inte maten i häktet, men motiveringen att den är svensk.
Så nu har han gått ner 10 kilo.

jaha.

ja men så ät inte då om det inte passar. Vad är det frågan om? Skall han ha specialbehanding? Det är väl ingen som får specialbehandling bara för att man inte gillar maten? Inte ens en kändis.

Ah, jag blir irriterad. Och att plötsligt att han gått ut i tidningen och framträtt  så skall han ju inte tro att kommer undan mediedrevet? Han är en offentlig person, och kommer att utsättas för skarpare granskning. Han verkar anse sig själv som ett oskyldigt offer som skall slaktas inför allmän beskådan.

Jag vet inte om han är skyldig. Det får rätten avgöra.

Men varför gå ut och såga hela Sverige, ett land som han har bott i i många år och som har passat innan, för att det skrivs om honom i tidningen?

Fattar ingeting.
Är han över alla andra människor? Är han bättre på något sätt?

Tvärtom, när man gör sådana här uttalanden så bevisar man att ett övermod på sig själv kan vara ganska fällande.

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0