Jag är på vakt....

Idag är en trist dag.
Grått väder.
Jag är trött.

Och dessutom så känns det som om man behöver vara ¨på vakt för de där inbrottstjuvarna som härjar i grannskapet.

vad är det med folk? Varför har inte deras föräldrar lärt dem att skilja på mitt och ditt??
Jag tycker det är så trist att det skall behöva vara så, att man skall behöva låsa och larma omkring sig. Det skall räcka med att låsa dörren.
Förr behövde man inte ens det. Då kunde man sova med öppet fönster, och olåst dörr.
Och dessutom så vet man ju inte vad de tar sig till om de kommer in. Det kan ju varapåtända av allt möjligt, så man kan ju antagligen inte resonera med dem heller utan man får väl ett knogjärn i plytet.

Bah.

Tjyvar ger jag inte mycket för.

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0