Mord i sinnet

ÄNTLIGEN, skriker jag ut och vrålar av glädje. När jag trodde att det var kört med att någonsin få se den serien så kommer det på tv4.
Det är ju fantastiskt!
Av en ren händelse så slog jag på teven och så att kl 2100 så kommer Mord i sinnet.
Jösses!
Och jag blev så glad så jag vet knappt vad jag heter.

Nu har jag tittat på det avsnittet. Vad läcker han är, Robson Green. Tycker jag.
 (mums)

Nästa vecka så kommer upplösningen.

Jag sitter som klistrad.

Stör mig inte då.

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Blommalands chef

han är läcker...tycker till och med jag som inte har TV

2008-01-16 @ 23:31:47
URL: http://blommaland.blogspot.com/

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0