Pulka/snö/halka och en och annan snöboll

Idag har vi varit ute i snön. Ungarna helt i extas fortfarande.

dagen började med att vi åke till Tingsryd för att fika lite och sånt. Det slutade med att vi hittade skidställ till Gustav och Hugo. För 129 kr st.
Två delars.
129 spänn.

Skitbilligt. Hugo hade på sig sitt nya när vi var ute och åkte pulka och han var helnöjd.
Gustavs har jag lagt i tvättmaskinen för att impregnera lite extra, kan ju aldrig skada eller hur.

sedan har jag hunnit glo igenom H&Mkatalogen som kom också. Tja, det var bra konstiga kläder i år. Jag har blivit för gammal.


som den här lilla virkade senapsgula fula klänningen. skulle inte ens vilja bli hittad död i den.
nåväl. gammeltackan har talat.

Nu har Pär lämnat datorn (äntligen) för att se på ett program som heter "Urshults äppelkungar".
Jo.
Det skall jag inte se på. Några gamla gubbar mellan 80 och döden kåserar om äppelodling i Småland.
Mmmm.
Själv har jag tänkt på att se den nya serien, Damages, som börjar på femman idag.
Får väl se vad det kan bli för nåt.

nu skall jag sitta med Ville i knät som har magknip.
tudiloo.

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0