Snart dax för partaj

Nu har jag lämnat bort ungarna.
Jag slet som ett djur uppför backen, puttandes tvillingvagnen med två motsträvig ungar i, samt dragandes en snowracer med resesäng på samt stora påsar med sängkläder, blöjor och annat.
dessutom hade jag en enveten sexåring som gick bakom mig och kastade snö i nacken på mig.
jag slet och drog i snön, blev svettigare och svettigare.
Lämnade av dem hos svärmor, hjälpte svärfar att installera hans nya DVD och sedan gjorde jag sorti.
Diskret.

det har börjat ta i med blåsten, det viner runt knuten, och snön yr. Kallt.
Då skall det bli gott att hoppa ner i den vedeldade tunnan.

Vet ni, alldeles nu ringde telefonen. shit tänkte jag, nu är det nåt av barnen som har blivit sjukt.

Nähä, det var från IVA som undrade om jag kunde jobba inatt.
Nej tack sade jag, vänligt och bestämt.
Inte tänker jag missa den här festchansen. det är inte ofta den kommer. Bäst att gripa den när den är här.

Och min baddräkt har jag ju inte plockat fram, men det skall jag göra snart.
har varit duktig och städat här hemma nu när barnen inte är här. (lite lättare då)
så nu är det fint och luktar gott till och med.

Så nu skall jag hoppa i duschen. Måste raka mig under armarna. Och tvätta håret.
Sedan gäller det tt komma på något att ha på sig. Men det skall nog lösa sig.

Kanske skall se ut så här:

image132

Gun. Härlig kvinna.

Nähä, mot duschen.

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Johanna

det var inte illa! Schyssta svärisar, de ställer upp ofta verkar det som och nu tróts att svärmor nyss haft magsjuka. Var rädd om dem du! ;-) Ha en trevlig kväll!

2008-01-05 @ 22:27:09

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0