Snart skall jag åka hem.....

semestern är slut. Skolan rullar på, och jag skall jobba hemma.
Skoluppgifterna är utdelade, och det är nåt varje vecka. Men det är ju bara att börja på nuoh ligga i förkant liksom.

malmö.

Här har jag ju inte varit sedan 1993. Men jag hade glömt hur trevlig stanär. Och hur fint det är. Det är som om man flyttas tillbaka till då och hur skulle livet vara? Om jag inte hade flyttat tillbaka till Götet -93, hur hade livet tett sig då? Jag hade inte läst till sköterska i karlskrona, jag had inte träffat min föredetta, jag hade inte träffat Pelle och då hade inte mina underbara barn kommit och då hade jag inte suttit här tillslut.


Nåväl. Det så. men i allafall när jag gick från skolan igår så gick jag och småkollade i affärerna, köpte en stor macka på Subway, kollade runt, en godisbit (fniss) gick hem och hade det gott.
Singel i stan. Ojojoj. Det skulle man varit hehehe.
Nä det skulle jag inte, men jag kan bara säga såhär:

JAG ÄR EN STADTYP. 

Vad gör jag på landet? Jag vill ju bo i stan. Nu snackar jag inte om lilla Växjö, utan jag menar en storstad. Och INTE Stockholm, tack.

NY kanske?

Japp de låter bra. 
Nu skall vi gå in. 
RRRRRRiiiinnnngggg
nu ringer skolklockan.
plingPlong.

Tudiloo. see you later. 


Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0