Statusrapport; granen ute.

Äntligen.
Nu har vi kastat ut granen.
Jag vet att det är lite oordodoxt att kasta ut den så här tidigt men är det något som jag inte gillar så är det BARR.
hatar barr.
barr överallt.
Och har man tre barn så sprids barren omkring i huset med blixtens hastihet. Och överallt.
Så nu tröttnade jag och ut flög den.


Skönt.
Nu är det bara tomtjäklarna som skall bort oxå.

Laddar inför kvällens partaj. mattias var här innan och hämtade ved till badtunnan, han har börjat elda upp. Det sall bli upernajs att hoppa i där. Varm och gott nu när det är minus ocblåsigt ute.
Undrar om man behöver ha på sig mössa då?

Och vart är min baddräkt? Det kan man ju undra. Kanske skall leta upp den.

Skall dessutom knalla upp till svärmor med alla barnen senare i eftermiddag. Jo det är sant. De skall sova där uppe, alla tre!!
Och ni fattar ju vad det innebär???.....

SOVMORGON.

Finns det nåt underbarare? Det var ju ganska länge sen man fick det liksom.

*fniss* Undrar vad jag skal ha på mig ikväll? Förutom baddräkt då alltså. Måste ju ha nåt snyggt när vi äter middag...

Skall rejda garderoben.

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Roger

Fin gran! ;)

2008-01-05 @ 15:30:33
URL: http://www.rodge.se

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0