Toppen, mamma!

Åh, igår blev så lyckat med Hugo.....

Jag hämtade honom strax innan elva och så åkte vi till Toys´r us så han kunde byta sin julklapp.
Och jag sa att han fick byta till vad han ville. Han gick där och letade.....och kollade.....och spanade.......och tittade......vad skulle han välja????

pokémon.

just det. 9 st räckte pengarna till. Och ett album.
jaja tänkte jag, det var hans önskan (och min lag).
Lycklig pojke.

Sedan frågade jag honom om han inte var hungrig. Jooo, det var han ju lite förstås.
-Men då går vi på McDonalds sa jag.
lycklig pojke.

Käkade och sedan var det dags för att åka till äventyrsbadet. pelle mötte upp med ambulansen, och berättade för honom vart vi skulle någonstans!
Tjohoooooooo utbrast han.
Lycklig pojke.

Vi åkte dit och badade tills läpparna blev blå och han huttrade. Då gick vi och bastade.
det gillade han.
-Åh, vad skönt,mamma sa han när han låg utsträckt på handduken i bastun.

sedan åkte vi hem och hämtade killarna som snälla farmor hade hämtat på dagis.
På kvällen slog han armarna om mig, gav mig en jättekram, och sa:
-Du är toppen, mamma!

Mitt hjärta smälte!

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Linda

Vilken rolig dag Ni verkade haft...

Hoppas Ni får en lika trevlig helg

2008-01-11 @ 19:03:45
URL: http://aragon.blogg.se

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0