Vet knappt vad det är för dag.

Ändå har jag varit på jobbet, så det innebär ju att det borde vara onsdag. Tja.
Har haft extralektion idag, och det var roligt. Fick beröm efteråt.
Rolig lektion. Blandade verklighetsfall med teori och det gillade de, så mycket kan jag säga.

Att alla är så intresserade av att höra om blod och slabbedabb. då verkar alla vara nöjda. det är väl det rom lockar antar jag. Alltid lika spännande.

På fredag kommer Stina, Martin och deras tvillingar Casper och Bella hit och hälsar på. Det skall bli kul, för det var ett tag sedan som jag träffade Stina. De bor i Karlskrona förresten.

Igår hade jag bara migrän. hela kvällen. Och hur roligt var det då? Slog till med full kraft igår på hemväg från jobbet, försökte äta när jag kom hem, tog mina Zomig, gick och lade mig en stund. Kunde inte somna. Ont hela kvällen. Mera Zomig. Hjälpte inte. Somnade först vid 02 efter jag pillat i mig ett par Voltaren. Funkade bättre.
Men jag känner att det är på G igen. Så jäkla trist.  Fattar inte varför det skall vara så här nu då hela tiden.

Urk.

 Inte så roligt som man kan tro.



Nu skall jag pallra mig bort till soffan.
Mår illa.

Blä.


Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0